Oferta wg czasu
Kursy
1.01
1000

Możesz doładować swoje konto logując się na swoje konto w sekcji Wpłaty/Wypłaty lub w dowolnym punkcie Fortuny, po okazaniu dokumentu tożsamości.

  Karty kredytowe/płatnicze
Czas przetwarzania
limity
VISA / VISA Electron natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Mastercard / Maestro natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
  Banki oraz inne metody Czas przetwarzania
limity
BLIK natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
iPKO natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Bank Pekao natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Santander natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Alior Bank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
ING natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Bank Millenium natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
mBank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Getin natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
BOŚ Bank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
PBS Bank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Inteligo natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Idea Bank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Noble Bank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Credit Agricole natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
BNP Paribas natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Nest Bank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
plus bank natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
PayU natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
tpay natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN
Skrill natychmiast min. 200 PLN
max. 100 000 PLN
  Depozyt w punkcie
Czas przetwarzania
limity
W każdym stacjonarnym punkcie Fortuny natychmiast min. 1 PLN
max. 100 000 PLN

 

Płatność kartą jest bezpieczna

  • Informacje o karcie kredytowej / debetowej podajesz bezpośrednio w naszym systemie partnerskim SafeCharge, który podlega certyfikacji bezpieczeństwa Visa i Mastercard Card Association (poziom 1 PCI-DSS). Żaden z pracowników FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o  ani SafeCharge nie ma dostępu do pełnych informacji o Twojej karcie płatniczej.

Jeśli Twój bank nie potwierdzi płatności kartą, może to być spowodowane następującymi przyczynami::

- Informacje o karcie kredytowej są nieprawidłowe lub karta wygasła.
- Na Twoim koncie brakuje środków lub osiągnąłeś już limit transakcji.
- Twoja karta nie może być używana do płatności przez Internet, w takim przypadku skontaktuj się z bankiem.

Wpłaty i wypłaty Fortuny są bezpłatne. Jednak niektóre banki mogą pobierać dodatkowe opłaty w oparciu o swoje aktualne listy stawek. Skontaktuj się ze swoim bankiem, aby uzyskać więcej informacji.