X

Przeglądarka, której używasz nie jest w pełni kompatybilna

Niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo. Proponujemy zainstalować jedną z popularnych przeglądarek internetowych, ewentualnie użyć uproszczoną wersję strony Fortuny.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Cookies. Ok

Aby wykorzystać wszystkie możliwości oraz funkcje, należy włączyć Javascript. Instrukcje

Top 10 Mistrzostw

  wrzesien 2017
  Pseudonim punkty
1 sloawk-sla... 40800
2 19JOKO61 33200
3 JACK68 16618
4 AndyS1982 16044
5 filop13 15976
6 michdee 15152
7 BAKA92 13668
8 TOBI 13 12696
9 Joker9517 12286
10 martinez45 11880

FAQ

Mistrzostwa Typerów

  • Jak sprawdzić, gdzie znajduje się mój Punkt Macierzysty?

    Punkt Macierzysty można sprawdzić w Profilu Użytkownika, wybierając opcję „Zmiana danych”.

  • Czy mogę zmienić Punkt Macierzysty?

    Tak, Punkt Macierzysty możesz zmienić w ciągu pierwszych 10 dni każdego miesiąca kalendarzowego wysyłając e-mail na adres callcenter@efortuna.pl lub zgłaszając ten fakt pracownikowi dotychczasowego Punktu Macierzystego.

  • Co dzieje się z moimi punktami w momencie zamknięcia mojego Punktu Macierzystego?

    W sytuacji zamknięcia Punktu Macierzystego, Uczestnik automatycznie zostaje przepisany do najbliższego punktu Fortuny, o czym zostaje poinformowany e-mailem. Uczestnik może wybrać inny dogodny dla niego punkt Fortuny, jako nowy Punkt Macierzysty, wysyłając e-mail na adres callcenter@efortuna.pl z zaznaczeniem, iż zmiana związana jest z zamknięciem dotychczasowego Punktu Macierzystego.
    Zgromadzone dotychczas punkty mistrzowskie, zostają zachowane.

    Zmianę Punktu Macierzystego można sprawdzić logując się na stronę www.efortuna.pl i wybierając opcję "Zmiana danych" w Profilu użytkownika.

  • Jeśli zawieram zakłady zarówno w punkcie jak i poprzez stronę internetową, w którym rankingu jestem?

    W takim przypadku znajdujesz się w obu rankingach.
    Do Rankingu w Punkcie liczone są wówczas tylko punkty z wygranych zakładów zawartych w dowolnym punkcie Fortuny, natomiast do Rankingu Ogólnopolskiego liczone są punkty z wygranych zakładów zawartych zarówno w punktach jak i online.

    Uwaga!
    Sprawdź w profilu użytkownika w opcji "zmiana danych" jaki punkt jest ustawiony jako Twój Punkt Macierzysty. W przypadku gdy punkt nie jest ustawiony zgłoś ten fakt na callcenter@efortuna.pl, podając punkt w którym chcesz rywalizować.

  • Dlaczego w Rankingu Ogólnopolskim i w Rankingu w Punkcie mam różną liczbę punktów?

    Liczba punktów w Rankingu Ogólnopolskim i w Rankingu Punkcie może się różnić, ponieważ inny jest sposób naliczania punktów w obu rankingach.
    Do Rankingu w Punkcie liczone są tylko punkty z wygranych zakładów zawartych w dowolnym punkcie Fortuny, natomiast do Rankingu Ogólnopolskiego liczone są punkty z wygranych zakładów zawartych zarówno w punktach jak i online.

    Uwaga!
    Sprawdź w profilu użytkownika w opcji "zmiana danych" jaki punkt jest ustawiony jako Twój Punkt Macierzysty. W przypadku gdy punkt nie jest ustawiony zgłoś ten fakt na callcenter@efortuna.pl, podając punkt w którym chcesz rywalizować.

  • Czy wysyłając e-kupon w punkcie muszę każdorazowo zgłaszać go do mistrzostw, nawet jeśli przygotowując na stronie e- kupon zaznaczyłem opcję "zgłoś do mistrzostw"?

    Tak. W przypadku zawierania wcześniej przygotowanego e-kuponu należy każdorazowo zgłosić pracownikowi punktu chęć zgłoszenia kuponu do Mistrzostw.

  • Gram w różnych punktach Fortuny, w którym punkcie walczę o nagrody?

    W ramach Mistrzostw w Punkcie możesz zawierać zakłady w dowolnym punkcie Fortuny. Natomiast zdobyte w ten sposób punkty zaliczane są do rankingu Twojego Punktu Macierzystego.

  • Zakładałem konto przez internet, ale gram też w punkcie. Czy biorę udział w Rankingu na Punkcie?

    Zakładając konto przez internet Twoim Punktem Macierzystym jest INTERNET.
    Jeżeli chcesz rywalizować również w punkcie, musisz zgłosić ten fakt, wysyłając e-mail na adres callcenter@efortuna.pl podając punkt, w którym chcesz rywalizować lub zgłosić to pracownikowi punktu.

    Uwaga!
    Sprawdź w profilu użytkownika w opcji "zmiana danych" jaki punkt jest ustawiony jako Twój Punkt Macierzysty. W przypadku gdy punkt nie jest ustawiony zgłoś ten fakt na callcenter@efortuna.pl, podając punkt w którym chcesz rywalizować.

  • Jak mogę odebrać nagrodę przyznaną w Mistrzostwach Typerów – Darmowy Zakład?

    Darmowy zakład przyznawany jest laureatom poszczególnych etapów w formie odpowiedniej liczby punktów FKP.
    Punkty przyznawane są do Konta Klienta, w terminie do 14 dni od zakończenia danego etapu Mistrzostw.

    Punkty wymienić można na Darmowe Zakłady w dowolnym Punkcie Przyjmowania Zakładów lub w e-Shopie na www.efortuna.pl do końca roku kalendarzowego, w następującej konfiguracji:
    Darmowy Zakład 50zł (przyznano 7000pkt FKP)
    Darmowy Zakład 30zł (przyznano 4200pkt FKP)
    Darmowy Zakład 15zł (przyznano 2100pkt FKP)
    Darmowy Zakład 10zł (przyznano 1400pkt FKP)