X

Przeglądarka, której używasz nie jest w pełni kompatybilna

Niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo. Proponujemy zainstalować jedną z popularnych przeglądarek internetowych, ewentualnie użyć uproszczoną wersję strony Fortuny.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Cookies. Ok

Aby wykorzystać wszystkie możliwości oraz funkcje, należy włączyć Javascript. Instrukcje

Nowy komentarz
8-) :-& :-/ c[] ;-) *bomb* *box* *broken* *cafe* :,-(
*idea* :-D *love* *$* *poo* :-( :-O :-! :-) :-P
20.11.2017 20:21:25 rob26son
Witam !!! // Polecam wam współprace z rafałem wczoraj w nocy kurs 32.00 +++/// dzisiaj narazie 12 typów i 9 wygranych /// na noc kolejny kupon kurs 17.00 /// serdecznie polecam emeil do niego : wieloletnizysk@gmail.com lub jego strona wieloletnizysk1x2.blogspot.com !!! *$*
20.11.2017 20:23:32 dr.mun
*poo* *poo* *poo* *poo* *poo*
20.11.2017 20:24:21 mateuszek1496
koń rafal? a kto to?
20.11.2017 20:21:24 plysy90
 44 / 4 442 Zł odemnie idzie taki jutro oby wszedł :)
20.11.2017 20:18:44 Beniu1980
emocje opadly teraz czekamy na 17 kolejke Ekstraklasy :-D
20.11.2017 20:18:12 odikk
 9 / 314 Zł jest szansa? c[]
20.11.2017 20:17:08 bieluch88
poratuje ktos kuponem na dzis na rozmnożenie 3 zł? nie chce wirtualnych sportów bo to lipa
20.11.2017 20:18:00 ninja83
nie grać
20.11.2017 20:19:37 bieluch88
przy takim weekendzie nie da sie przestac grac  6 / 620 Zł
20.11.2017 20:21:39 hunterbk
szacun
20.11.2017 20:23:05 bieluch88
zeby nie kusiło na kolejne - czasami nie potrzebne kupony- wolalem przelac kase na konto a zostawic 3 zł na rozmnożenie, :D
20.11.2017 20:23:02 ninja83
Oj ty farcie
20.11.2017 20:24:07 bieluch88
w meczu bilbao villareal do 80 min juz myslalem ze bedzie 1200, ale niestety zremisowali i spotkanie bez remisu obnizylo o polowe wygrana
20.11.2017 20:28:35 ninja83
podaj e-maila :-D
20.11.2017 20:29:59 ninja83
podaj e-maila
20.11.2017 20:32:01 bieluch88
bieluch88@onet.eu
20.11.2017 20:36:01 ninja83
czytaj@
20.11.2017 20:15:02 Magazynier1
 2 / 96 Zł niewiele ;-) ;-)
20.11.2017 20:14:30 memphis90
 9 / 1 714 Zł Porada ? *cafe*
20.11.2017 20:14:18 kawq1309
 4 / 55 Zł co myślicie? Mecze na dziś :D
20.11.2017 20:13:23 sikora455
20.11.2017 20:12:47 tomasson89
Co jest z meczem siatkówki police-qatar w lidze katarskiej?
20.11.2017 20:16:22 tomasson89
??????
20.11.2017 20:12:23 methiu
dzik na LM?  3 / 475 Zł *idea* *idea*
20.11.2017 20:11:57 sikora455
20.11.2017 20:11:34 Kaskader365
20.11.2017 20:10:32 opel1983
20.11.2017 20:07:23 zarzi
No to Lile nie strzeli 2 bramek -.-
20.11.2017 20:05:32 MISZA1234
 9 / 5 581 Zł jutro leci tak czuje to !
20.11.2017 20:08:31 KrzysiekTula
kup sobie 4pak kupon sobie daruj
20.11.2017 20:12:21 MISZA1234
dlaczego ? 2 kolejki wstecz jakby mertens strzelil karnego w 38 min manchesterowi city to byloby 3200 za 5
20.11.2017 20:17:49 KrzysiekTula
uważam ze jest to mało prawdopodobne,jesli zagrasz to to powodzenia
20.11.2017 20:16:31 MISZA1234
a 4 pak i tak bedzie he
20.11.2017 20:10:27 94rafal94
Tak szczerze to jest to mozliwe :D Ale znajac zycie to pewnie jedna z druzyn nie strzeli i bedzie prawie prawie..
20.11.2017 20:23:03 Beniu1980
to graj wszystko mozliwe
20.11.2017 20:24:40 misiek8281
Kupon porażka nie trafi
20.11.2017 20:35:00 jakop
ryzykuj nie takie qpony wpadaly :) 10 zl to nie szkoda
20.11.2017 20:03:55 KrzysiekTula
20.11.2017 20:03:54 denim2012
20.11.2017 20:03:43 maniekk82
 3 / 136 Zł takie cos????
20.11.2017 20:02:20 DelSTIX
 35 / 0 Zł miałbyc Excelsior strzeli po kursie 1,57 ale zachcialo mi sie kombinowac c[] c[] c[]
20.11.2017 20:04:08 morganek44
spoko przewaznie 1 mecz w d upe:-)
20.11.2017 20:02:04 SZULMEN
 22 / 2 063 Zł x 4 ;-) *bomb*
20.11.2017 20:03:27 morganek44
no pewnie juz gratuluje !1 :-P 8-)
20.11.2017 20:01:27 ministrant58
Wszyscy tutaj o Koronie a tego, że Borys i Ola z Policjantek i Policjantów się całowali to nikt nie wspomni !!
20.11.2017 20:03:35 LUCAXX95
specjaliści o tym wiedzieli przed odcinkiem xDD
20.11.2017 20:04:18 ministrant58
Haha no raczej :D czas na sprawiedliwych, najlepsza para dziś
20.11.2017 20:08:19 adroo73
a jaki był kurs na to zdarzenie :-D :-D :-D
20.11.2017 20:01:21 pawel29142
A mówiłem stawiać Paok
20.11.2017 20:03:03 CARGOteam
lepiej że obie strzelą :-D
20.11.2017 20:00:55 Zimovski
dzieki bardzo, po kuponach na dzisiaj :D
20.11.2017 20:01:33 Zimovski
paok strzelił :D
20.11.2017 20:00:23 ROLKI20010
20.11.2017 19:59:22 allin88
 4 / 22 Zł co myślicie?
20.11.2017 19:59:01 wojtgradz85
 2 / 667 Zł może coś z tego będzie :)
20.11.2017 19:58:52 Mariano121
tkachov *poo* *poo* :-& :-& :-& czarna lista :,-( :,-( :,-(
20.11.2017 19:58:35 tomaszenko1987
20.11.2017 19:58:21 LUCAXX95
Standardowo jak po każdym meczu - specjaliści wiedzieli, że Korona nie wygra, ale nikt nie postawił 10 tyś na remis czy Zagłębie xDD
20.11.2017 20:00:38 ARTSZK8645
 2 / 2 535 Zł co bys juz nie plakal 8-)
20.11.2017 20:02:24 Zimovski
2 zł zainwestowane, pewniak
20.11.2017 20:05:20 ARTSZK8645
wedlug Ciebie zainwestowana kwota wyroznia pewniaka ? buhaaa ;-)
20.11.2017 20:11:10 Zimovski
nie nie kolego, wyluzuj :D nie to miałem na myśli
20.11.2017 20:24:40 ARTSZK8645
jestem wyluzowany 8-) :-D
20.11.2017 19:57:58 zarzi
20.11.2017 19:57:56 marcosaniolek
 9 / 313 Zł Atromitos trzymaj ten remis
20.11.2017 20:01:11 DelSTIX
wpore napisales :)
20.11.2017 19:57:45 ARTSZK8645
20.11.2017 19:58:51 morganek44
da rade atromitos nie pę kaj :-P
20.11.2017 20:01:33 ARTSZK8645
jaki Atromitos ? :-P nie ruszalem tego dzisiaj 8-)
20.11.2017 19:57:01 KOWAL70
kuźwa nie wiedziałem ,że Korona robi za Barcelonę na tym forum... :-D :-D :-D
20.11.2017 19:55:31 marcosaniolek
 9 / 212 Zł Może coś z tego będzie:))☺
20.11.2017 19:55:31 MAKAJEN9
9 goli w tej kolejce ekstraklasy :-O 8-)
20.11.2017 19:58:32 KOWAL70
grubo.... :-D :-D zimno się zrobiło...
20.11.2017 19:55:15 pawel29142
Polecam na live Paok zagrać to się odkujecie . Jak dla mnie ogarną to spokojnie
20.11.2017 20:02:20 r0bski
juz jest 2: 1 dobrze prawi c[]
20.11.2017 19:54:40 WatchingYou
No trudno, a takie fajne mecze, zaaaaje ing
20.11.2017 19:54:18 Zimovski
 2 / 62 Zł dobrze, że jeszcze podparte, ale widząc co sie dzieje w Grecji to chyba kupsko będzie :D
20.11.2017 19:54:11 elpaso
20.11.2017 19:54:07 Crosby5
20.11.2017 20:00:17 Yankes77
dziś w khl postrzelali, czas na nhl
20.11.2017 19:53:40 Pablo19799
 4 / 0 Zł kvtafony
20.11.2017 19:55:57 Zimovski
i tak Ci Bahrajn nie siadł, co ty mordeczko stawiasz xD
20.11.2017 19:53:29 tajson38
 13 / 302 Zł hee remis wszedł ale.........
20.11.2017 19:53:16 zicoo1981
20.11.2017 19:52:58 dzidecki
pier.......scyzoryki *poo* *poo* *poo*
20.11.2017 19:52:53 Zimovski
jak to mówią, jutro też jest dzien :D
20.11.2017 19:52:03 pawel29142
Cicho tam pisałem od rana że korona gra *poo* na wyjazdach :-& to wy źle typujecie i nie płakać
20.11.2017 19:51:58 memphis90
 2 / 0 Zł no żesz..
20.11.2017 19:51:51 Faith123
KORONA KUHWA WIDELCE JE?na w d... zaj... to jest ten moment aby zamknąć konto.
20.11.2017 19:51:46 CARGOteam
3...2...1... START ! gorzkie żale :-D