Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Cookies. Ok

Aby wykorzystać wszystkie możliwości oraz funkcje, należy włączyć Javascript. Instrukcje

Nowy komentarz
Zaloguj się aby komentować.
😀😎😛😇😉😡😲🤔🙄😞😭🤦‍♂️💀👍⚽🎾🏆🏒🥊🍺💩💡💣💰☕❤☯️🇵🇱
22.5.2019 22:19:22 pekinka
 3 / 0 Zł fortuna uwaza kupon za przegrany
22.5.2019 22:20:21 gumis1987
a jak bylo
22.5.2019 22:21:14 Sirkeusz96
przecież drugi set Niemcy wygrały na 1:1 😁
22.5.2019 22:31:36 MIREK2102
2set niemki
22.5.2019 22:19:16 Stanley5681
22.5.2019 22:18:36 szymszum
Typy bukmacherskie. Kursy powyżej 2! Bardzo duża skuteczność! Długa współpraca i dobre zarobki Napisz i sprawdź 572 547 551
22.5.2019 22:17:39 Sirkeusz96
Siema. Ma ktoś jakiś kupon na dziś na noc i na jutro?
22.5.2019 22:18:04 Dawid154
22.5.2019 22:19:58 Sirkeusz96
dzięki
22.5.2019 22:20:18 Sirkeusz96
1.76 / 292.81 zrobiłem taki 😃
22.5.2019 22:17:24 HubaBuba94
Może mi ktoś wytłumaczyć na spokojnie bez problemów co w tenisie oznaczają liczby przy nazwisku i kółeczku zapelnionym na zielono? 🤔
22.5.2019 22:16:08 pekinka
Mój kupon wygrany blokuje Fortuna
22.5.2019 22:16:03 Arkwas
kupon za 100 na noc?
22.5.2019 22:16:01 plkarton
22.5.2019 22:16:53 plkarton
??🍺
22.5.2019 22:14:59 Jazwa420
1.76 / 44.46 jak myślicie wejdzie?
22.5.2019 22:14:37 pekinka
22.5.2019 22:14:32 debek282
kuponie!
22.5.2019 22:14:16 bartek1212
22.5.2019 22:17:13 smaluch
Ten tenis znasz się na tym albo tak dałeś z głupoty?
22.5.2019 22:18:37 bartek1212
cos tam zerkalem
22.5.2019 22:19:29 smaluch
Zagram Z Tobą jutro pijemy za wygraną 🙂
22.5.2019 22:19:53 toomeek7
nie ma opcji
22.5.2019 22:20:52 bartek1212
z farcikiem
22.5.2019 22:25:29 Gruchuuu
Przecież ten tenis to śmiech na sali, poleciał z góry na dół
22.5.2019 22:14:03 PGpablo
8.8 / 402055.32 za dyszke na nocke...albo grubo albo wcale 😁⚽💣💰
22.5.2019 22:14:03 debek282
Co tam miał Ambitny na kupienie?
22.5.2019 22:13:35 Arkwas
witam strefę 💪 Ktoś jakiś kupon na noc na grubo?
22.5.2019 22:13:01 Aruna10
22.5.2019 22:12:34 PARMA
22.5.2019 22:12:16 jacek290879
1.76 / 367.88 nocka👍👍.uciekam spac.rano sie okaże😁😁. zielonosci!!!
22.5.2019 22:13:50 gregfx
Nawet połowa z tego nie wejdzie
22.5.2019 22:14:19 jacek290879
a skąd masz takie info znawco?
22.5.2019 22:09:38 28bartek
22.5.2019 22:07:29 EDMAZUR
 18 / 0 Zł kupon był fajny ale bez farta💩 warty😞😞😞
22.5.2019 22:18:49 e100n
szkoda go🍺
22.5.2019 22:06:53 Grubymks
Ma ktoś jakiś kupon za 5 ziko na wieczór?
22.5.2019 22:07:53 rafelson88
moge sprzedac za 6
22.5.2019 22:08:27 adrianolech
Rzucilem na noc 7 min temu, jakbys chcial to zapraszam 😁
22.5.2019 22:06:31 hbgural
22.5.2019 22:06:11 roter1234
jak typujecie ćwierćfinały MS w hokeju?
22.5.2019 22:15:43 LukaWito90
Kanada, Rosja, Szwecja, Czechy z Niemcami +4,5
22.5.2019 22:03:51 Martinos60
8.8 / 3391.87 fajny kupon ale cuda się nie zdarzaja😞
22.5.2019 22:11:29 behindthesun
Dlaczego wszystko wchodzi jak narazie?
22.5.2019 22:13:36 Jarecki320
Spoko kupon nie panikuj wejdzie a Ekwador mogłeś 2 większy kurs a to obrońcy tytułu
22.5.2019 22:02:48 Oti2013
22.5.2019 22:02:00 Grazyn12
22.5.2019 22:06:28 jaroslaw43
Też próbuję
22.5.2019 22:10:17 Typer1234
zagrane
22.5.2019 22:50:36 kaluzak
1,02 po co grasz takie kursy???
22.5.2019 22:01:59 Tonyem
44.0 / 169.4 panowie kiedy mi rozlicza ten kupon ?? mecz byl wczoraj przerwany w 2 polowie i co dalej??? prosze o odp pozdro
22.5.2019 22:02:43 Sokol1990
Czekasz chyba 3 dni aż wyznacza nowy termin meczu. A jak nie wyznacza to pewnie policzą po kursie 1
22.5.2019 22:02:55 Tonyem
okej dzieki
22.5.2019 22:01:50 Pawlaczek1817
22.5.2019 22:01:29 łysy87
Twój post naruszył regulamin czatu i został usunięty.
22.5.2019 22:01:20 Sokol1990
Dostaliście bonus 20 zł?
22.5.2019 22:02:57 kaluzak
za co
22.5.2019 22:04:06 Sokol1990
No właśnie nie wiem za co, ja dostałem bonus, że jak obstawie za 20 zł i przegram to dostanę zwrot stawki
22.5.2019 22:07:14 rafelson88
virus
22.5.2019 22:08:53 gilunike4
też dostalem
22.5.2019 22:01:17 Kubul1234
Jaka jest nazwa grupy Ambitnego ?
22.5.2019 22:01:09 kolojan
22.5.2019 22:00:21 pyaho
110.0 / 242.0 66.0 / 200.64 Ktoś rzucił typem na Domzal i trochę podkradłem-dzieki🙂
22.5.2019 22:00:10 Danus90
1.76 / 0.0 ale było blisko . bramka stracona w 96 min...
22.5.2019 22:02:04 tomalal92
Kondolencje.
22.5.2019 22:03:37 kaluzak
dramat
22.5.2019 22:06:04 ChorazyGlus
smutne
22.5.2019 22:06:26 Eurodance90
Czlowiekowi zawsze malo to se dolizy mecz i kiszka znam ten bol
22.5.2019 22:07:16 Danus90
próbujemy dalej 💪🍺
22.5.2019 21:59:53 adrianolech
7.92 / 1775.51 za drobne na noc. Ktos sie wypowie?😉
22.5.2019 21:59:49 ZBROJA
22.5.2019 21:59:38 Martinos60
4000zl
22.5.2019 21:59:28 Martinos60
pytanie -ambitnemu weszły te dwa mecze za 400zl dzisiaj?
22.5.2019 22:00:36 hunter2
nie weszły i one nie były za 400...
22.5.2019 22:00:55 Martinos60
dzieki
22.5.2019 21:59:04 KONDZIO1902
22.5.2019 21:58:45 miniGIGANT
1.76 / 146.27 podeszło 🙂 niewiele ale jest za co pograć 🙂
22.5.2019 21:58:40 rychyvr6
22.5.2019 21:58:22 Falki998
Zna ktoś wynik Kobiet w Piłce Nożnej Meksyk Nowa Zelandia?
22.5.2019 21:58:20 chrupek93
cos na nocke spoko macie?
22.5.2019 21:55:48 DezSzyna
4.4 / 135.78 takkk bliskooo 20 min niepokoju
22.5.2019 21:55:45 ziembin
Rozliczyli wam mecz Bamberg-Vechta w kosza niemieckiego ??????? Trafiłem dogrywkę i kur....nie rozliczony jeszcze ktoś wie o co chodzi ????????
22.5.2019 21:57:46 Benito1995
Tez nie rozliczyli
22.5.2019 21:55:42 adam1908
22.5.2019 21:55:51 adam1908
💩😭
22.5.2019 21:57:38 tomalal92
Pazera.
22.5.2019 21:55:17 łysy87
Frajery z kielc
22.5.2019 21:56:16 Eurodance90
Kto frajerzy chyba ty
22.5.2019 21:58:41 Eurodance90
Wygrali z gornikiem 3/1 Korona scyzory😎
22.5.2019 22:01:08 łysy87
Twój post naruszył regulamin czatu i został usunięty.
22.5.2019 21:55:15 necrosiss
4.4 / 40.92 za drobne 🙂
22.5.2019 21:54:02 vven1
1.76 / 8.8 no prawie 500 wpadło 🙄
22.5.2019 21:53:56 krokiecik88