X

Przeglądarka, której używasz nie jest w pełni kompatybilna

Niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo. Proponujemy zainstalować jedną z popularnych przeglądarek internetowych, ewentualnie użyć uproszczoną wersję strony Fortuny.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Cookies. Ok

Aby wykorzystać wszystkie możliwości oraz funkcje, należy włączyć Javascript. Instrukcje

Nowy komentarz
8-) :-& :-/ c[] ;-) *bomb* *box* *broken* *cafe* :,-(
*idea* :-D *love* *$* *poo* :-( :-O :-! :-) :-P
22.10.2017 3:28:47 wcfranek
Toronto już powinni remisować...
22.10.2017 3:24:46 kubaiania
liscie szybko na 2 i jestesmy prawie w domu
22.10.2017 3:24:15 MNXHD
Jeszcze 2 bramki!
22.10.2017 3:20:45 hasiu94
wygra Orlando? :-! ostatnia kasa poszła.. *poo*
22.10.2017 3:21:49 WaleczneSerce22
Miejmy nadzieje ze wygra;)
22.10.2017 3:23:35 hasiu94
też grałeś? ;-) z imprezy wróciłem, także na 'wariata' poszło.. za 40zł dałem, jak teraz kminię ile do wyjęcia, to tragedia.. 25zł do przodu a nerwów co by do wyjęcia było co najmniej 300zł.. :-! ;-)
22.10.2017 3:20:01 WeeZy1910xx
Footplayer - Cavs gwiazdeczki? Widzisz tam jakiegos All-Stars'a procz LB'ja? *poo* Bez rozgrywającego to są takie wyniki dopoki Thomas nie wróci - a Rose to sredniak
22.10.2017 3:19:39 chlopczyk
 35 / 59 300 Zł Oveckin strzel bo jest dobrze narazie
22.10.2017 3:14:25 kubaiania
22.10.2017 3:14:06 footplayer
 176 / 431 Zł Chociaż Seguin nie zawiódł.... :)
22.10.2017 3:12:39 KPN95
Na live teraz śmiało Ditroit i Cavs *box* jeszcze nuech Ovechkin wymęczy i w niedzielę będzie 2 danie :-)
22.10.2017 3:10:01 bombardinnio
22.10.2017 2:57:28 szanghay
 2 / 555 Zł i znowu bezpieczny i zawsze pierwszy  2 / 18 Zł
22.10.2017 3:01:43 wcfranek
Ładnie :D Jeszcze może spokojnie wejść ;)
22.10.2017 2:53:38 MNXHD
Ottawa 3, została ostatnia tercja :-D
22.10.2017 2:55:02 wcfranek
3 bramki... będzie bardzo ciężko
22.10.2017 2:56:08 MNXHD
wiadomo, ale jest nadzieja..
22.10.2017 2:56:38 ROTUNAS13
Nie ma szans, niestety..kupon poszedł
22.10.2017 2:58:45 Marcin914
Ja widze jeszcze 20 minut sszans
22.10.2017 3:01:38 Marcin914
3 bramki to czasem 3 minuty szczegolnie jak Toronto ustrzeli chociaz jedną to bedzie łatwiej.. Widzialem juz jak over wsszzedl w ostatnich 10 minutach 3 tercji i to nie 3 a bodajze 5 bramek wbili. Wiec szanse zawsze sa
22.10.2017 2:38:34 footplayer
No nic spadam. nie ma co oglądać tej sprzedajnej ottawy z toronto. już dzieci lepiej by te gole zdobyły, niż te miernoty....
22.10.2017 2:43:42 blablas
Nie spij,strzelaja
22.10.2017 2:32:15 MarioBros777
22.10.2017 2:31:15 footplayer
Ale tampa pięknie przegrywa HAHA. gwiazdeczki :)
22.10.2017 2:31:58 footplayer
Cavaliers miało być :D sorryyy
22.10.2017 2:29:13 DOBRYKURS
tampa pogrom :D
22.10.2017 2:28:56 footplayer
Toronto grają tak jak Cavaliers z Nba dzisiaj.
22.10.2017 2:27:54 footplayer
Toronto też ofermy takto strzelają ja poyevani, a dzisiaj marnują jak leci. YHHHHHH
22.10.2017 2:23:20 footplayer
W każdym meczu Ottawy z Liśćmi przeważnie over, to dziś się opi.erdalają złamasy ;x
22.10.2017 2:24:00 ROTUNAS13
Raczej Ottawa już nie wejdzie prawda? Nikłe szanse z tego co widzę
22.10.2017 2:24:52 Marcin914
Wszystko sie moze zmienic w ostatnie 5 minut 3 tercji nawet ;p
22.10.2017 2:25:45 footplayer
jak 2 gole wbiją w 2t jest szansa, ale jak na razie grają jakby mieli wyyebane w ten mecz.
22.10.2017 2:22:03 michaleczeqqq
WAshington...
22.10.2017 2:21:55 ROTUNAS13
 4 / 47 Zł Niestety Ottawa :/
22.10.2017 2:20:48 mcfred2115
Ottawa byczki albo Toronto
22.10.2017 2:19:17 footplayer
Dobra o Króli jestem spokojny, Ottawa strzelać tam albo Liście ! ! ! !
22.10.2017 2:19:13 MNXHD
Kings 4, Tampa 5
22.10.2017 2:19:04 JokerLives69
 2 / 488 Zł Panowie i Panie co myślicie o tym kuponiku ? c[]
22.10.2017 2:15:39 jarzro
oveckin strzelaj ;-)
22.10.2017 2:14:52 footplayer
Cavaliers :D :D :D
22.10.2017 2:14:28 MNXHD
Kings 3, tylko żeby w Ottawie zaczęli strzelać :-)
22.10.2017 2:14:05 footplayer
Kings, szybka odpowiedź 3
22.10.2017 2:08:17 Ciinek
22.10.2017 2:06:41 MateuszCZK
Valanciunas ciśnie? Embild nie gra dziś, to pod koszem luźno
22.10.2017 2:11:55 WeeZy1910xx
raczej kaszana po 1q ma duzo miejsca ale derozan dzis robi robote
22.10.2017 2:05:14 norweg07
FORUM_POST_MESSAGE_PL_NEW_REGISTRATION_DISABLED
22.10.2017 2:02:11 MarioBros777
22.10.2017 2:00:54 MarioBros777
22.10.2017 1:58:42 WeeZy1910xx
Lowry zgodnie z planem. 1Q 0 punktów c[]
22.10.2017 1:51:06 kubaiania
no to oby nam sie  9 / 410 Zł c[] c[]
22.10.2017 1:50:25 Marcin914
Po co grać skoro uważacie, że coś nie wejdzie bo to zagraliście ?:> To wtedy zagrajcie przeciwnie temu co chcieliście zagrać... Ale nie chwila bo jak ta odwrotność waszych typów będzie już na kuponie to przecież też nie wejdzie bo są zagrane hmm.. Cóż koło sie kreci wiec przykro ale nic nie wygracie *idea* xD
22.10.2017 1:50:13 MarioBros777
22.10.2017 1:46:36 ZimnyPodole
22.10.2017 1:45:13 michaleczeqqq
NHL Washignton wygra z Floryda .. ? 250postawilem na washington i boston
22.10.2017 1:38:07 WeeZy1910xx
Zaczynamy nockę z NBA *box* *box*
22.10.2017 1:39:07 Marcin914
Jakis pomysl na rozmnozenie ostatnich "nocnych" 2zl zebym nie musial przelewu "dziennego" robic :D?
22.10.2017 1:40:26 kubaiania
co dales jesli mozna? bo mam dwa hoki ikosza bym dodal
22.10.2017 1:42:43 WeeZy1910xx
 264 / 2 057 Zł do tego rzutkow na e s t e e s w maxi mam to wszystko :-D
22.10.2017 1:45:51 WeeZy1910xx
m.in Lowry under, Gordon over c[]
22.10.2017 1:36:16 7622PO
LA nie wygra niestety
22.10.2017 1:37:29 footplayer
HEHE
22.10.2017 1:39:25 7622PO
bo mam ich na kuponie a ja szczescia nie mam
22.10.2017 1:41:28 footplayer
człowieku przegrywają golem, a w nhl to jest nic
22.10.2017 1:42:17 Gimbus11
nie wygraja tez tak mysle:P tez ich mam
22.10.2017 1:42:49 footplayer
masakra...... :)
22.10.2017 1:35:42 Adu93
A teraz Pastrnak, strzelcy narazie jak w masło
22.10.2017 1:30:45 footplayer
w Ottawie strzelać coś, bo coś śpiąco tam grają ;) i w Tampie, też jakaś brama migusiem !
22.10.2017 1:28:33 footplayer
Ale mecz w OHIO! a komentator jaki podniecony jak kurtki strzelą, a jak Kings, to nawet się nie wydrze. :D
22.10.2017 1:29:55 sunxl
bo te stacje są chyba związane z gospodarzami i dlatego taki stronniczy komentarz jest, mogę się mylić
22.10.2017 1:31:55 footplayer
zgadza sie, dlatego mam komentatora z LA bo tamtego sluchać się nie dało
22.10.2017 1:28:01 sunxl
ale overowy mecz :D
22.10.2017 1:26:45 footplayer
Bekhend shot!
22.10.2017 1:26:35 footplayer
Kings 2 ;)
22.10.2017 1:26:26 sunxl
2 Kings!
22.10.2017 1:22:08 footplayer
Szybko Kings :D mówilem haha :)