X

Przeglądarka, której używasz nie jest w pełni kompatybilna

Niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo. Proponujemy zainstalować jedną z popularnych przeglądarek internetowych, ewentualnie użyć uproszczoną wersję strony Fortuny.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Cookies. Ok

Aby wykorzystać wszystkie możliwości oraz funkcje, należy włączyć Javascript. Instrukcje

Zakłady
Ligi
Oferta - data
Oferta - dyscyplinami

Oferta wg kursu

1.01.
1.5

Krok 2 - Doładowanie konta

Doładowanie konta – mobile
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować za pomocą urządzeń mobilnych, ale tylko dzięki przeglądarkowej wersji strony (obecnie bezpośrednie wpłaty dzięki aplikacji mobilnej Fortuny nie są możliwe).
Przeglądarkowa wersja strony - zaloguj się na swoje iKonto, wybierz opcję „Wpłata” » postępuj zgodnie z przedstawionymi instrukcjami.
Aplikacja mobilna – zaloguj się i następnie wybierz opcję „Wpłata”. Po kliknięciu w przycisk „Potwierdź” zostaniesz przekierowany do przeglądarkowej wersji naszej strony. Ponownie zaloguj się na swoje konto » postępuj zgodnie z przedstawionymi instrukcjami. Wróć do aplikacji mobilnej i ciesz się zakładami.
Mam zdefiniowany przelew bankowy » zaloguj się do swojego banku i wykonaj zdefiniowany przelew na dowolną kwotę. Pomocna będzie aplikacja mobilna Twojego banku.
Doładowanie konta - gotówka w punkcie
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować w dowolnym punkcie Fortuny.
Aby doładować iKonto za pomocą gotówki przygotuj swój numer Klienta:
- jeżeli posiadasz kartę FKP, wówczas numer ten znajduje się na odwrocie karty, pod kodem kreskowym i zaczyna się od cyfry 3.
- jeżeli nie posiadasz karty FKP, wejdź do Ustawienia->Zmiana danych, potrzebny numer znajduje się pod pozycją "Numer klienta/karty" i zaczyna się od cyfry 9.
Udaj się do swojego ulubionego punktu i poproś pracownika o doładowanie iKonta.
Uwaga! W celach weryfikacyjnych zostaniesz poproszony o losowe litery swojego hasła. Przypomnij je sobie przed udaniem się do punktu, pozwoli to na szybkie przeprowadzenie transakcji. Weź ze sobą również dowód osobisty, o pokazanie go poprosi Cię pracownik punktu i potwierdzi, że jesteś właścicielem iKonta.
Fortuna nie pobiera żadnych opłat od wpłat w punkcie, a iKonto doładowane jest natychmiastowo.
Doładowanie konta - karta płatnicza w punkcie
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować kartą płatniczą w wybranych punktach Fortuny.
Proces doładowania iKonta kartą płatniczą jest taki sam jak gotówką w punkcie.
Doładowanie konta - przelew bankowy
iKonto możesz doładować również za pośrednictwem przelewu bankowego, z konta podanego podczas rejestracji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów przygotowaliśmy możliwość doładowania konta za pośrednictwem 30 różnych kanałów płatniczych.
W celu doładowania konta, po zalogowaniu się na naszej stronie, wybierz opcję Profil użytkownika » Wpłata.
Po wybraniu opcji "Wpłata" zostaniesz przekierowany na stronę, na której uzyskasz szczegółowe informacje na temat wykonania zdefiniowanego przelewu bankowego. Pamiętaj aby postępować zgodnie z przedstawionymi instrukcjami. W danych do przelewu nie wprowadzaj żadnych zmian. W przeciwnym razie zaksięgowanie wpłaty może się przedłużyć do 3 dni roboczych.
Jeżeli nie posiadasz konta w żadnym z poniższych banków, po wybraniu opcji "Wpłata", wygenerowany zostanie druk przelewu bankowego, z którym musisz udać się do placówki swojego banku. Pamiętaj, że przelew musi zostać zlecony z konta podanego przy rejestracji. W tym przypadku jednak Twoja wpłata musi zostać zaksięgowana ręcznie, a czas oczekiwania na doładowanie konta może się wydłużyć do 3 dni roboczych.
Fortuna nie pobiera żadnych opłat od wpłat za pomocą przelewu bankowego.
Kanał płatności dzień tygodnia
dni robocze soboty niedziele i święta księgowanie
online*
Alior Bank całą dobę całą dobę całą dobę tak
BGŻ całą dobę całą dobę całą dobę tak
BNP Paribas Fortis całą dobę całą dobę całą dobę tak
BOŚ całą dobę całą dobę całą dobę tak
BPH 7:00 - 21:00 brak brak tak
BPS 8:00 - 18:00 brak brak tak
Credit Agricole całą dobę całą dobę całą dobę tak
Deutsche Bank 8:00 - 19:00 brak brak tak
Eurobank całą dobę całą dobę całą dobę tak
FM 8:00 - 20:00 8:00 - 16:00 brak tak
Getin Bank 7:00 - 22:00 7:00 - 22:00 7:00 - 22:00 tak
ING 1:30 - 20:00 1:30 - 20:00 brak tak
Inteligo całą dobę całą dobę całą dobę tak
mBank 4:00 - 19:00 brak brak tak
Meritum Bank całą dobę całą dobę całą dobę tak
Millennium 2:00 - 22:00 2:00 - 22:00 brak tak
Multibank 2:00 - 19:00 brak brak tak
Pekao całą dobę całą dobę całą dobę tak
PKO całą dobę całą dobę całą dobę tak
Raiffeisen 6:00 - 23:00 6:00 - 23:00 6:00 - 23:00 tak
SGB całą dobę całą dobę całą dobę tak
Toyota Bank całą dobę całą dobę całą dobę tak
Volkswagen Bank całą dobę całą dobę całą dobę tak
WBK całą dobę całą dobę całą dobę tak

*księgowanie online oznacza, że Twoja płatność zostanie zaksięgowana w czasie rzeczywistym w godzinach pracy banku, a konto zostanie doładowane w przeciągu kilku minut od dokonania przelewu.

Fortuna nie ma wpływu na godziny pracy banków podane powyżej. Powyższe dane zostały zgromadzone na podstawie informacji przekazywanych przez banki. Fortuna nie ponosi odpowiedzialności za poprawność informacji o godzianch pracy banków.

Przelewy dokonane poza godzinami pracy banku, zostaną zrealizowane jak tylko płatność zostanie zaksięgowana przez bank.

Doładowałem już konto. Co dalej?

Jeżeli doładowałeś już konto i chciałbyś zawierać zakłady za pośrednictwem Internetu, czas na następny krok - ZAWIERANIE ZAKŁADÓW.