X

Przeglądarka, której używasz nie jest w pełni kompatybilna

Niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo. Proponujemy zainstalować jedną z popularnych przeglądarek internetowych, ewentualnie użyć uproszczoną wersję strony Fortuny.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Cookies. Ok

Aby wykorzystać wszystkie możliwości oraz funkcje, należy włączyć Javascript. Instrukcje

Zakłady
Ligi

Krok 2 - Doładowanie konta

Doładowanie konta – karta płatnicza
Wybierz „Karty płatnicze” jako metodę płatności i wpisz kwotę, która chcesz przeznaczyć na zakłady w Fortunie. Kliknij w „Doładowanie konta”.
W odpowiednie pola wpisz numer karty, datę ważności i trzycyfrowy kod CVVZ/CVCZ, który znajdziesz na odwrocie swoje karty płatniczej.
Zaakceptuj transakcję.
Środki na Twoim iKoncie pojawią się w ciągu kilku sekund.
Doładowanie konta – BLIK
Doładuj swoje iKonto za pomocą BLIK w najszybszy możliwy sposób.
Wybierz BLIK jako metodę płatności i wpisz kwotę, która chcesz przeznaczyć na zakłady w Fortunie. Kliknij w „Doładowanie konta”.
Zostaniesz poproszony o wpisane sześciocyfrowego kodu, który uzyskasz klikając w aplikacji mobilnej swojego banku w pole „BLIK”.
Przepisz koda, a następnie na swoim smartfonie zaakceptuj transakcję.
Środki na Twoim iKoncie pojawią się w ciągu kilku sekund.
Z BLIKA korzystać mogą użytkownicy aplikacji mobilnych banków: PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, mBank, Bank Millennium, BZ WBK, Alior Bank, Orange Finanse, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe.
Doładowanie konta – mobile
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować za pomocą urządzeń mobilnych, ale tylko dzięki przeglądarkowej wersji strony (obecnie bezpośrednie wpłaty dzięki aplikacji mobilnej Fortuny nie są możliwe).
Przeglądarkowa wersja strony (gm.mobile) - zaloguj się na swoje iKonto, wybierz opcję „Wpłata” » postępuj zgodnie z przedstawionymi instrukcjami.
Aplikacja mobilna – zaloguj się i następnie wybierz opcję „Wpłata”. Po kliknięciu w przycisk „Potwierdź” zostaniesz przekierowany do przeglądarkowej wersji naszej strony. Ponownie zaloguj się na swoje konto » postępuj zgodnie z przedstawionymi instrukcjami. Wróć do aplikacji mobilnej i ciesz się zakładami.
Mam zdefiniowany przelew bankowy » zaloguj się do swojego banku i wykonaj zdefiniowany przelew na dowolną kwotę. Pomocna będzie aplikacja mobilna Twojego banku.
Doładowanie konta - gotówka w punkcie
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować w dowolnym punkcie Fortuny.
Aby doładować iKonto za pomocą gotówki przygotuj swój numer Klienta:
- jeżeli posiadasz kartę FKP, wówczas numer ten znajduje się na odwrocie karty, pod kodem kreskowym i zaczyna się od cyfry 3.
- jeżeli nie posiadasz karty FKP, wejdź do Ustawienia->Zmiana danych, potrzebny numer znajduje się pod pozycją "Numer klienta/karty" i zaczyna się od cyfry 9.
Udaj się do swojego ulubionego punktu i poproś pracownika o doładowanie iKonta.
Uwaga! W celach weryfikacyjnych zostaniesz poproszony o losowe litery swojego hasła. Przypomnij je sobie przed udaniem się do punktu, pozwoli to na szybkie przeprowadzenie transakcji. Weź ze sobą również dowód osobisty, o pokazanie go poprosi Cię pracownik punktu i potwierdzi, że jesteś właścicielem iKonta.
Fortuna nie pobiera żadnych opłat od wpłat w punkcie, a iKonto doładowane jest natychmiastowo.
Doładowanie konta - karta płatnicza w punkcie
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować kartą płatniczą w wybranych punktach Fortuny.
Proces doładowania iKonta kartą płatniczą jest taki sam jak gotówką w punkcie.
Doładowanie konta - przelew bankowy
payU
tpay

Doładowałem już konto. Co dalej?

Jeżeli doładowałeś już konto i chciałbyś zawierać zakłady za pośrednictwem Internetu, czas na następny krok - ZAWIERANIE ZAKŁADÓW.