X

Przeglądarka, której używasz nie jest w pełni kompatybilna

Niektóre funkcje mogą działać nieprawidłowo. Proponujemy zainstalować jedną z popularnych przeglądarek internetowych, ewentualnie użyć uproszczoną wersję strony Fortuny.

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby uzyskać więcej informacji, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Cookies. Ok

Aby wykorzystać wszystkie możliwości oraz funkcje, należy włączyć Javascript. Instrukcje

Zakłady
Ligi
Oferta - data
Oferta - dyscyplinami

Oferta wg kursu

1.01.
1.5

Krok 2 - Doładowanie konta

Doładowanie konta – karta płatnicza
Wybierz „Karty płatnicze” jako metodę płatności i wpisz kwotę, która chcesz przeznaczyć na zakłady w Fortunie. Kliknij w „Doładowanie konta”.
W odpowiednie pola wpisz numer karty, datę ważności i trzycyfrowy kod CVVZ/CVCZ, który znajdziesz na odwrocie swoje karty płatniczej.
Zaakceptuj transakcję.
Środki na Twoim iKoncie pojawią się w ciągu kilku sekund.
Doładowanie konta – BLIK
Doładuj swoje iKonto za pomocą BLIK w najszybszy możliwy sposób.
Wybierz BLIK jako metodę płatności i wpisz kwotę, która chcesz przeznaczyć na zakłady w Fortunie. Kliknij w „Doładowanie konta”.
Zostaniesz poproszony o wpisane sześciocyfrowego kodu, który uzyskasz klikając w aplikacji mobilnej swojego banku w pole „BLIK”.
Przepisz koda, a następnie na swoim smartfonie zaakceptuj transakcję.
Środki na Twoim iKoncie pojawią się w ciągu kilku sekund.
Z BLIKA korzystać mogą użytkownicy aplikacji mobilnych banków: PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, mBank, Bank Millennium, BZ WBK, Alior Bank, Orange Finanse, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe.
Doładowanie konta – mobile
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować za pomocą urządzeń mobilnych, ale tylko dzięki przeglądarkowej wersji strony (obecnie bezpośrednie wpłaty dzięki aplikacji mobilnej Fortuny nie są możliwe).
Przeglądarkowa wersja strony - zaloguj się na swoje iKonto, wybierz opcję „Wpłata” » postępuj zgodnie z przedstawionymi instrukcjami.
Aplikacja mobilna – zaloguj się i następnie wybierz opcję „Wpłata”. Po kliknięciu w przycisk „Potwierdź” zostaniesz przekierowany do przeglądarkowej wersji naszej strony. Ponownie zaloguj się na swoje konto » postępuj zgodnie z przedstawionymi instrukcjami. Wróć do aplikacji mobilnej i ciesz się zakładami.
Mam zdefiniowany przelew bankowy » zaloguj się do swojego banku i wykonaj zdefiniowany przelew na dowolną kwotę. Pomocna będzie aplikacja mobilna Twojego banku.
Doładowanie konta - gotówka w punkcie
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować w dowolnym punkcie Fortuny.
Aby doładować iKonto za pomocą gotówki przygotuj swój numer Klienta:
- jeżeli posiadasz kartę FKP, wówczas numer ten znajduje się na odwrocie karty, pod kodem kreskowym i zaczyna się od cyfry 3.
- jeżeli nie posiadasz karty FKP, wejdź do Ustawienia->Zmiana danych, potrzebny numer znajduje się pod pozycją "Numer klienta/karty" i zaczyna się od cyfry 9.
Udaj się do swojego ulubionego punktu i poproś pracownika o doładowanie iKonta.
Uwaga! W celach weryfikacyjnych zostaniesz poproszony o losowe litery swojego hasła. Przypomnij je sobie przed udaniem się do punktu, pozwoli to na szybkie przeprowadzenie transakcji. Weź ze sobą również dowód osobisty, o pokazanie go poprosi Cię pracownik punktu i potwierdzi, że jesteś właścicielem iKonta.
Fortuna nie pobiera żadnych opłat od wpłat w punkcie, a iKonto doładowane jest natychmiastowo.
Doładowanie konta - karta płatnicza w punkcie
Swoje konto internetowe (iKonto) możesz doładować kartą płatniczą w wybranych punktach Fortuny.
Proces doładowania iKonta kartą płatniczą jest taki sam jak gotówką w punkcie.
Doładowanie konta - przelew bankowy
payU
tpay

Doładowałem już konto. Co dalej?

Jeżeli doładowałeś już konto i chciałbyś zawierać zakłady za pośrednictwem Internetu, czas na następny krok - ZAWIERANIE ZAKŁADÓW.