Rejestracja

Czy muszę się zarejestrować?

Rejestracja na stronie internetowej jest niezbędna, aby korzystać z wszystkich usług oferowanych w serwisie Fortuny. W momencie rejestracji zakładasz bezpłatnie i bez zobowiązań konto, na którym zarządzasz zakładami i danymi osobowymi. Zakłady pieniężne można zawierać dopiero po dokonaniu wpłaty na konto. Zarejestruj się teraz!

Jak mogę się zarejestrować?

Zarejestrować możesz się na dwa sposoby: 1. W tym przypadku musisz wypełnić formularz rejestracyjny i kliknąć w link aktywacyjny, który otrzymasz na podany adres e-mail. Następnie możesz już zrobić pierwszy depozyt i zawierać pierwsze zakłady. Posiadasz teraz konto tymczasowe, co oznacza, że masz 28 dni na ukończenie rejestracji. Możesz to zrobić w każdym momencie poprzez przesłanie skanów dowodu osobistego, uzupełnienie danych osobowych i ustalenie limitów na grę. 2. dokonując rejestracji w dowolnym punkcie Fortuny. W tym przypadku pamiętaj o wzięciu ze sobą dowodu tożsamości oraz numeru rachunku bankowego.

Dlaczego muszę podać dane osobowe?

Podanie danych osobowych stanowi warunek korzystania z naszej oferty i wynika z ustawy hazardowej obowiązującej na terenie Polski. Wymagamy podania imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania. Data urodzenia potwierdza osiągnięcie przez Klienta pełnoletności, koniecznej do korzystania z usług Fortuny. Numer PESEL oraz numer dowodu osobistego pozwalają na pełną weryfikację Klienta oraz podanych przez niego danych.

W jaki sposób chronione są moje dane?

W celu zapewnienia bezpieczeństwa Fortuna stosuje wszelkie, obecnie dostępne, technologiczne środki bezpieczeństwa (SSL, firewall). Twoje dane są chronione przed nieupoważnionym dostępem osób trzecich, co potwierdzone jest zezwoleniem wydanym przez Ministerstwo Finansów.

Czy rejestracja w Fortunie wiąże się z jakimiś zobowiązaniami?

Nie. Rejestracja w Fortunie nie niesie za sobą żadnych zobowiązań, jest bezpłatna, jednak wymagana, jeżeli chcesz korzystać z oferowanych przez nas usług.

Pseudonim, który wybrałem, jest już zajęty.

Pseudonim jest unikalny dla każdego Klienta. Jeżeli wybrany przez Ciebie pseudonim jest już zajęty, możesz go zmienić np: poprzez dodanie do niej numeru. Pamiętaj, że system rozróżnia wielkie i małe litery, tzn. jeżeli pseudonim Login jest już zajęty, możesz spróbować zmienić go na LOGIN, login itp.

Nie mogę się zarejestrować, ponieważ moje dane są już zapisane w systemie.

Pamiętaj, że zgodnie z regulaminem, możesz posiadać tylko jedno konto. System sprawdza następujące dane: adres email, numer PESEL, numer dowodu tożsamości, numer rachunku bankowego. Jeżeli jesteś przekonany, że nie posiadasz konta w Fortunie, a Twoje dane zostały użyte bez Twojej wiedzy, zgłoś ten fakt na: [email protected]

Nie potrafię dokończyć rejestracji. Wypełniłem formularz rejestracyjny prawidłowymi danymi, a system wyświetla błąd.

Sprawdź dokładnie podane przez Ciebie dane. Jeżeli podane przez Ciebie dane są ponad wszelką wątpliwość prawidłowe, a system nadal sygnalizuje błąd, zgłoś ten problem na: [email protected]

Czy po dokonaniu rejestracji mogę zmienić dane osobowe?

Tak. Zmiany danych możesz dokonać wybierając opcję Profil użytkownika » Zmiana danych. Należy jednak pamiętać o tym, że niektórych danych nie można zmienić w formularzu zawartym w profilu użytkownika. Dane, których nie można zmienić to: pseudonim, imię, nazwisko, data urodzenia, obywatelstwo, PESEL, numer dowodu tożsamości, numer rachunku bankowego. W wyjątkowych sytuacjach np. zmiana nazwiska chęć zmiany danych należy zgłosić na: [email protected]

Czy mogę się zarejestrować więcej niż jeden raz?

Nie. Zgodnie z regulaminem każdy Klient może posiadać tylko jedno konto. Po rejestracji dane osobowe są zapisywane w bazie danych, a ponowna rejestracja z ich użyciem jest niemożliwa. Należy pamiętać, że powtórna rejestracja z podaniem błędnych danych jest zabroniona, a Fortuna jest upoważniona do zablokowania dodatkowego konta.

Jak mogę sprawdzić, czy się prawidłowo zarejestrowałem?

Rejestracja zakończona jest prawidłowo, jeżeli na podany przy rejestracji adres email, otrzymałeś plik w formacie pdf potwierdzający rejestrację. Plik ten zawiera wszystkie dane podane podczas rejestracji, jak również: numer Klienta, numer umowy, dokładny czas rejestracji oraz adres IP z którego dokonana została rejestracja. Prosimy o wydrukowanie i zachowanie tego dokumentu. Po zakończeniu rejestracji będziesz mieć również dostęp do takich opcji jak: wpłaty i wypłaty, bilans konta itd.

Czy bezpośrednio po rejestracji jestem zmuszony doładować konto?

Nie. Doładowanie konta jest jednak konieczne, by móc zawierać zakłady. Doładować konto możesz w dowolnym momencie wybierając opcję Profil użytkownika » Wpłata.

Posiadam już kartę Fortuna Klub Plus, czy muszę się zarejestrować ponownie?

Nie. Jeżeli posiadasz kartę Fortuna Klub Plus, założoną w punkcie Fortuny, posiadasz równocześnie internetowe konto powiązane z kartą. Wówczas możesz logować się na swoje konto FKP za pomocą hasła otrzymanego w wiadomości SMS po założeniu karty. Jeżeli na swoim koncie FKP nie masz możliwości zawierania zakładów za pośrednictwem Internetu, po zalogowaniu się na stronie internetowej i wybraniu opcji "zakończ rejestrację", masz możliwość uzupełnienia brakujących danych osobowych, tj: numer dowodu tożsamości, numer rachunku bankowego, skan lub zdjęcie dowodu tożsamości. Rejestrację konta online możesz również dokończyć w dowolnym punkcie Fortuny.

Jak mam wykonać skan lub fotografię dowodu tożsamości lub paszportu?

Przy rejestracji w formularzu rejestracyjnym należy dołączyć skan lub fotografię dowodu tożsamości. W przypadku wykonywania skanu dowodu tożsamości należy zwrócić szczególną uwagę na to aby skan był czytelny i pozwalał zweryfikować takie dane jak: imię i nazwisko, datę urodzenia, numer pesel oraz numer dowodu tożsamości. Najłatwiejszym i najpopularniejszym sposobem wykonania prawidłowej fotografii jest wykonanie jej za pomocą aparatu cyfrowego lub telefonu komórkowego. Należy zwrócić szczególną uwagę na to aby fotografia była czytelna i pozwalała zweryfikować takie dane jak: imię i nazwisko, datę urodzenia, numer pesel oraz numer dowodu tożsamości. Najlepiej wykonaj fotografię w dzień lub przy włączonym jasnym świetle. Jeżeli używasz lampy błyskowej wykonaj fotografię pod kątem, tak aby błysk lampy nie przepalił danych znajdujących się na dowodzie. Przed załączeniem skanu lub fotografii do formularza, sprawdź czy znajdujące się na nich dane są czytelne.

Chcę otrzymywać od Państwa informacje odnośnie aktualnych bonusów i promocji, oraz chcę być na bieżąco z wydarzeniami ze świata sportu. Jak mam to zrobić?

Możesz tego dokonać nawet w tym momencie – przejdź do swojego konta gracza => Ustawienia => Zmiana danych => Zgody marketingowe! Więcej informacji związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej POLITYCE PRYWATNOŚCI. W przypadku dodatkowych pytań, skontaktuj się z działem obsługi klienta pod [email protected]