Konto

Zapomniałem hasła lub loginu.

Jeżeli zapomniałeś danych do logowania, skorzystaj z opcji Zapomniałeś hasło?, która znajduje się w prawnym górnym rogu strony, w panelu logowania. Dane potrzebne do przypomnienia hasła znajdują się w wiadomości email, którą otrzymałeś po aktywacji konta. Po prawidłowym wypełnieniu formularza, dane do logowania zostaną wysłane na podany przy rejestracji adres email oraz numer telefonu komórkowego. Jeżeli nie posiadasz potrzebnych danych, zgłoś ten problem na: [email protected] Jeżeli posiadasz kartę FKP, wówczas numer Klienta jest numerem karty członkowskiej.

W jaki sposób mogę zmienić dane osobowe, tj. nazwisko czy numer dowodu osobistego?

Chęć zmiany danych tj. nazwisko czy numer dowodu osobistego należy zgłosić na adres [email protected]

W jaki sposób mogę zmienić adres e-mail do mojego konta?

Skorzystaj z opcji Profil użytkownika » Zmiana danych.

W jaki sposób mogę zmienić hasło dostępu?

Skorzystaj z opcji Profil użytkownika » Zmiana hasła.

Czy mogę zmienić nazwę użytkownika?

Nie. Nazwa użytkownika jest unikalna dla każdego Klienta i nie ma możliwości jej zmiany.

Czy Fortuna pobiera opłaty, jeśli stan konta wynosi zero? Czy konto zostanie wówczas zamknięte?

Nie. Fortuna nie pobiera żadnych opłat za założenie, prowadzenie czy administrację konta, nawet w przypadku gdy stan konta wynosi zero. Konta z zerowym stanem nie są zamykane.

Co to jest Oferta użytkownika?

Oferta użytkownika pozwala na wybranie interesujących Cię dyscyplin/lig sportowych. Po przyjściu do naszego punktu i podaniu numeru Klienta, lub okazaniu karty Fortuna Klub Plus, obsługa punktu może wydrukować ofertę tylko z zaznaczonymi przez Ciebie dyscyplinami/ligami.

W jaki sposób mogę zamknąć konto?

Wniosek o zamknięcie konta należy zgłosić na [email protected] z adresu e-mail podanego podczas rejestracji konta.