Pomoc techniczna

Jaką przeglądarkę internetową wybrać?

Aby komfortowo korzystać z oferowanych przez Fortunę usług rekomendujemy użyć:
- najnowszej wersji Google Chrome,
- Firefox 3.6 lub wyższej,
- Internet Explorer 6.0 lub wyższej.

Oferta nie wyświetla się prawidłowo.

Sprawdź czy używasz rekomendowanej przez nas przeglądarki internetowej (Pomoc techniczna - pytanie 1.). Jeżeli nie, wówczas zaktualizuj swoją przeglądarkę lub zainstaluj jedną z rekomendowanych przeglądarek i sprawdź czy problem został usunięty.

Jeżeli używasz rekomendowanej przeglądarki:
- wyloguj się z naszego serwisu,
- w swojej przeglądarce internetowej usuń tymczasowe pliki internetowe oraz pliki typu cookies,
- ponownie zaloguj się do naszego serwisu i sprawdź czy problem został usunięty.

Przygotowywany kupon wyświetla się w nowym oknie przeglądarki, a nie jak dotychczas po prawej stronie.

Przed rozpoczęciem dodawania spotkań upewnij się, że strona została prawidłowo wczytana.
Jeżeli strona wczytała się prawidłowo, a nadal występuje problem z dodawaniem spotkań, wykonaj następujące kroki:
- wyloguj się z naszego serwisu,
- w swojej przeglądarce internetowej usuń tymczasowe pliki internetowe oraz pliki typu cookies,
- ponownie zaloguj się do naszego serwisu i sprawdź czy problem został usunięty.