Program lojalnościowy

Co to są punkty FKP?

Za każdy kupon zawarty w punkcie lub przez internet otrzymasz punkty FKP.
Każde 2zł wydane na zakład daje 1 punkt FKP. Maksymalna liczba punktów FKP jaką możesz uzyskać na dzień wynosi 300.

Szczegółowe informacje dotyczące Fortuna Klub Plus znajdziesz tutaj.

Jak mogę wykorzystać punkty FKP?

Punkty Fortuna Klub Plus możesz wykorzystać m.in na:
darmowe zakłady, bonusy zwiększające wkład, bonusy kursowe, nagrody z katalogu, zamówienia w e-shop, licytacje nagród, wydruk oferty, tygodnik.

Szczegółowe informacje dotyczące Fortuna Klub Plus znajdziesz tutaj.

Czy moje punkty FKP zostaną wyzerowane na koniec roku?

Nie, punkty nie mają terminu ważności i nie są usuwane na koniec roku kalendarzowego.

Co to są Mistrzostwa Typerów?

Mistrzostwa Typerów to całoroczny konkurs przeznaczony tylko i wyłącznie dla członków Fortuna Klub Plus, w tym posiadaczy kont internetowych. W ramach Mistrzostw Typerów wybierania są najlepsi Gracze w dwóch rankingach: ogólnopolskim oraz punktowym.

Więcej na temat Mistrzostw Typerów znajdziesz tutaj.

Dlaczego w Rankingu Ogólnopolskim i w Rankingu w Punkcie mam różną liczbę punktów?

Liczba punktów w Rankingu Ogólnopolskim i w Rankingu Punkcie może się różnić, ponieważ inny jest sposób naliczania punktów w obu rankingach. Do Rankingu w Punkcie liczone są tylko punkty z wygranych zakładów zawartych w dowolnym punkcie Fortuny, natomiast do Rankingu Ogólnopolskiego liczone są punkty z wygranych zakładów zawartych zarówno w punktach jak i online.

Uwaga!
Sprawdź w profilu użytkownika w opcji "zmiana danych" jaki punkt jest ustawiony jako Twój Punkt Macierzysty. W przypadku gdy punkt nie jest ustawiony zgłoś ten fakt na [email protected], podając punkt w którym chcesz rywalizować.

Gram w różnych punktach Fortuny, w którym punkcie walczę o nagrody?

W ramach Mistrzostw w Punkcie możesz zawierać zakłady w dowolnym punkcie Fortuny. Natomiast zdobyte w ten sposób punkty zaliczane są do rankingu Twojego Punktu Macierzystego.

Czy mogę zmienić Punkt Macierzysty?

Tak, Punkt Macierzysty możesz zmienić w ciągu pierwszych 10 dni każdego miesiąca kalendarzowego wysyłając e-mail na adres [email protected] lub zgłaszając ten fakt pracownikowi dotychczasowego Punktu Macierzystego.

Co dzieje się z moimi punktami w momencie zamknięcia mojego Punktu Macierzystego?

W sytuacji zamknięcia Punktu Macierzystego, Uczestnik automatycznie zostaje przepisany do najbliższego punktu Fortuny, o czym zostaje poinformowany e-mailem. Uczestnik może wybrać inny dogodny dla niego punkt Fortuny, jako nowy Punkt Macierzysty, wysyłając e-mail na adres [email protected] z zaznaczeniem, iż zmiana związana jest z zamknięciem dotychczasowego Punktu Macierzystego.
Zgromadzone dotychczas punkty mistrzowskie, zostają zachowane.

Zmianę Punktu Macierzystego można sprawdzić logując się na stronę www.efortuna.pl i wybierając opcję "Zmiana danych" w Profilu użytkownika.

Czy wysyłając e-kupon w punkcie muszę każdorazowo zgłaszać go do mistrzostw, nawet jeśli przygotowując na stronie e- kupon zaznaczyłem opcję "zgłoś do mistrzostw"?

Tak. W przypadku zawierania wcześniej przygotowanego e-kuponu należy każdorazowo zgłosić pracownikowi punktu chęć zgłoszenia kuponu do Mistrzostw.

Jeśli zawieram zakłady zarówno w punkcie jak i poprzez stronę internetową, w którym rankingu jestem?

W takim przypadku znajdujesz się w obu rankingach.
Do Rankingu w Punkcie liczone są wówczas tylko punkty z wygranych zakładów zawartych w dowolnym punkcie Fortuny, natomiast do Rankingu Ogólnopolskiego liczone są punkty z wygranych zakładów zawartych zarówno w punktach jak i online.

Uwaga!
Sprawdź w profilu użytkownika w opcji "zmiana danych" jaki punkt jest ustawiony jako Twój Punkt Macierzysty. W przypadku gdy punkt nie jest ustawiony zgłoś ten fakt na [email protected], podając punkt w którym chcesz rywalizować.

Zakładałem konto przez internet, ale gram też w punkcie. Czy biorę udział w Rankingu na Punkcie?

Zakładając konto przez internet Twoim Punktem Macierzystym jest INTERNET.
Jeżeli chcesz rywalizować również w punkcie, musisz zgłosić ten fakt, wysyłając e-mail na adres [email protected] podając punkt, w którym chcesz rywalizować lub zgłosić to pracownikowi punktu.

Uwaga!
Sprawdź w profilu użytkownika w opcji "zmiana danych" jaki punkt jest ustawiony jako Twój Punkt Macierzysty. W przypadku gdy punkt nie jest ustawiony zgłoś ten fakt na [email protected], podając punkt w którym chcesz rywalizować.

Jak mogę odebrać nagrodę przyznaną w Mistrzostwach Typerów – Darmowy Zakład?

Darmowy zakład przyznawany jest laureatom poszczególnych etapów w formie odpowiedniej liczby punktów FKP.
Punkty przyznawane są do Konta Klienta, w terminie do 14 dni od zakończenia danego etapu Mistrzostw.

Punkty wymienić można na Darmowe Zakłady w dowolnym Punkcie Przyjmowania Zakładów lub w e-Shopie na www.efortuna.pl do końca 2013r., w następującej konfiguracji:
Darmowy Zakład 50zł (przyznano 7050pkt FKP): 3 zakłady o wartości 15zł (3x4200pkt) + 1 zakład o wartości 5zł (750pkt)
Darmowy Zakład 30zł (przyznano 4200pkt FKP): 2 zakłady o wartości 15zł
Darmowy Zakład 15zł (przyznano 2100pkt FKP): 1 zakład o wartości 15zł

Zakupiłem Darmowy Zakład w eShopie, po jakim czasie otrzymam doładowanie konta?

Twoje konto zostanie doładowane następnego dnia w godzinach porannych, licząc od daty złożenia zamówienia w e-Shopie.

W wyjątkowych przypadkach okres ten może zostać wydłużony do 3 dni roboczych, licząc od daty złożenia zamówienia.

Czym jest Karta Fortuna Klub Plus z herbem Legii Warszawa?

To specjalna edycja naszej tradycyjnej Karty Fortuna Klub Plus, przygotowanej z myślą o wszystkich kibicach Legii Warszawa. Z karty możesz korzystać jak z dotychczasowej Karty Fortuna Klub Plus. Okaż ją za każdym razem, kiedy grasz w punkcie Fortuna i zbieraj punkty klubowe.

Dodatkowo, karta upoważnia do 10% zniżki przy zakupach w Sklepie Kibica Legii Warszawa, przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie.

Gdzie mogę odebrać kartę Fortuna Klub Plus z herbem Legii?

Sprawdź listę punktów, w których możesz odebrać Kartę ze specjalnej edycji z herbem Legii Warszawa. Jeśli Twojego punktu brakuje na liście - napisz do nas i podaj miasto, w którym chciałbyś odebrać kartę: [email protected]