Oferta wg czasu
Kursy
1.01
1000

Rejestracja bez przesyłania skanów dowodu

Rejestracja bez przesyłania skanów dowodu

Pełna rejestracja konta bez przesyłania skanów dowodu osobistego? W Fortunie to możliwe. Dzięki współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową wdrożyliśmy usługę mojeID, która pozwala na szybką weryfikację tożsamości za pomocą bezpiecznego logowania do systemu bankowego gracza.

W związku z wymogami prawnymi pełna weryfikacja konta w Fortunie do tej pory możliwa była tylko po przesłaniu skanów dowodu osobistego przez gracza i ich weryfikacji przez naszych pracowników. Teraz proces ten może przebiegać w sposób błyskawiczny i w pełni zautomatyzowany.

Klienci banków PKO BP, Pekao SA, ING, Inteligo, Getin Bank i Banków Spółdzielczych z grupy BPS chcąc zmienić status swojego konta w Fortunie z tymczasowego na pełne mogą wybrać weryfikacje przez system mojeID.

Proces uwierzytelniania odbędzie się wówczas poprzez logowanie do systemu bankowości internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej zweryfikowane przez bank.

mojeID jest narzędziem służącym wyłącznie do potwierdzania tożsamości klienta. Bank uczestniczący w tym procesie nie otrzymuje żadnych informacji na temat usług, z których dana osoba korzysta, Fortuna nie ma dostępu do bankowych danych logowania.

Fortuna jest pierwszym legalnie działającym w Polsce bukmacherem, który oferuje swoim nowym klientom możliwość całkowicie zdalnego potwierdzenia tożsamości i weryfikację wieku, co jest wymagane przy zakładaniu tzw. pełnego konta w serwisie bukmacherskim i upoważnia do otrzymania bonusu 20 zł na start.

Jak potwierdzić swoją tożsamość przez system mojeID?

1. Jeśli jesteś klientem jednego z banków: PKO BP, Pekao SA, ING, Inteligo, Getin Bank, Bank Spółdzielczy z grupy BPS wybierz opcję weryfikacji mojeID z panelu zarządzania swoim kontem na Fortunie.

                                                          


2. Zostaniesz przekierowany na stronę mojeID - Krajowej Izby Rozliczeniowej. Następnie wybierz bank, którego jesteś klientem i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie.

                                                          


3. Po przejściu procesu weryfikacji Twoje konto jest już w pełni aktywne - możesz z niego korzystać bez żadnych ograniczeń.