Czas
Kursy
1.01
1000
Pełna rejestracja za pomocą konta bankowego - bez przesyłania skanów dowodu

Pełna rejestracja za pomocą konta bankowego - bez przesyłania skanów dowodu

Pełna rejestracja przez konto w banku za pomocą MoieID - bez przesyłania skanów dowodu osobistego? W Fortunie to możliwe! Dzięki współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową wdrożyliśmy usługę MojeID, która pozwala na szybką weryfikację tożsamości za pomocą bezpiecznego logowania do systemu bankowego gracza.

W związku z wymogami prawnymi pełna weryfikacja konta w Fortunie do tej pory możliwa była tylko po uzupełni formularza rejestracyjnego i przesłaniu skanów dowodu osobistego przez gracza i ich weryfikacji przez naszych pracowników. Teraz proces ten może przebiegać w sposób błyskawiczny i w pełni zautomatyzowany.

Klienci banków PKO BP, Pekao SA, ING, Inteligo, Getin Bank Banków Spółdzielczych z grupy BPS, mBank, BOŚ, BNP Paribas, Credit Agricole, Santander, VELO i Alior Bank chcąc zmienić status swojego konta w Fortunie z tymczasowego na pełne lub założyć konto bezpośrednio przez system bankowości mogą wybrać weryfikacje przez system mojeID.

Proces uwierzytelniania odbędzie się wówczas poprzez logowanie do systemu bankowości internetowej w oparciu o dane, które zostały wcześniej zweryfikowane przez bank.

MojeID jest narzędziem służącym wyłącznie do potwierdzania tożsamości i danych klienta. Bank uczestniczący w tym procesie nie otrzymuje żadnych informacji na temat usług, z których dana osoba korzysta, Fortuna nie ma dostępu do bankowych danych logowania.


Jak zarejestrować konto za pomocą logowania do systemu bankowego przez system MojeID?

1. Jeśli jesteś nowym graczem i jeszcze nie zarejestrowałeś konta w Fortunie, możesz skorzystać z natychmiastowej rejestracji za pomocą bezpiecznego logowania do systemu bankowego. Jeśli posiadasz konto w jednym z banków: PKO BP, Pekao SA, ING, Inteligo, Banków Spółdzielczych z grupy BPS, mBank, BOŚ, BNP Paribas, Credit Agricole, Santander, VELO, Alior Bank wystarczy tylko wybrać sposób rejestracji przez logowanie do banku.


2. Zostaniesz przekierowany na stronę MojeID - Krajowej Izby Rozliczeniowej. Następnie wybierz bank, którego jesteś klientem i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie.


3. Po wybraniu właściwego banku, którego jesteś klientem wystarczy się zalogować do systemu bankowego, a następnie zezwolić na przekazanie danych do Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. w tym celu możesz zostać poproszony przez bank o dodatkową weryfikacje np. za pomocą kod sms.


4. Po zatwierdzeniu zgód, konto już na Ciebie czeka! Wystarczy tylko potwierdzić w ostatnim kroku dane osobowe otrzymane z banku oraz ustawić limity i gotowe!


Jak potwierdzić swoje konto przez system MojeID?

1. Jeśli posiadasz już konto tymczasowe i jesteś klientem jednego z banków: PKO BP, Pekao SA, ING, Inteligo, Banków Spółdzielczych z grupy BPS, mBank, BOŚ, BNP Paribas, Credit Agricole, Santander, VELO, Alior Bank wybierz opcję "Potwierdź tożsamość przez logowanie do banku" z panelu zarządzania swoim kontem na Fortunie.


2. Zostaniesz przekierowany na stronę MojeID - Krajowej Izby Rozliczeniowej. Następnie wybierz bank, którego jesteś klientem i postępuj zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie.


3. Po przejściu procesu weryfikacji Twoje konto jest już w pełni aktywne - możesz z niego korzystać bez żadnych ograniczeń.


Jeżeli nie masz jeszcze konta na Fortunie sprawdź nasz powitalny kod promocyjny - FORTUNA600, dzięki któremu za pełną rejestrację zyskasz:


 Regulamin bonusów powitalnych (obowiązujący od 01.06.2021)