Akcja Legia x Fortuna!
Legia i Fortuna kontynuują świętowanie dziesięciolecia współpracy. Rabat na zakup nowej koszulki meczowej czeka na kibiców!
Legia Warszawa wraz ze swoim sponsorem, firmą Fortuna, kierują się do legijnej społeczności z kolejną akcją specjalną, w ramach świętowania dziesięciolecia współpracy. Zniżka w wysokości 30% na nową koszulkę meczową będzie czekać na każdego, kto w dniach 29 sierpnia – 1 września przyjdzie do Legia FanStore w koszulce z logiem Fortuny!
Akcja odbędzie się w dniach 29 sierpnia – 1 września 2024 roku. By otrzymać 30% zniżki na nową koszulkę meczową, należy przyjść do FanStore ubranym w dowolną koszulkę meczową Legii Warszawa, na której występuje logotyp Fortuny. Te warunki pozwolą na zakup najnowszej koszulki z 30% zniżką.
To kolejna już akcja skierowana do kibiców Legii Warszawa współorganizowana przez Fortunę z racji podpisania nowej umowy sponsoringowej, na mocy której bukmacher będzie Sponsorem Klubu aż do 2027 roku i zarazem jest to najdłuższy na polskim rynku kontrakt między firmą bukmacherską a klubem sportowym.
- Od wielu lat współpraca z Fortuną jest bardzo dynamiczna ze względu na proponowane przez bukmachera aktywności. Z okazji podpisania najnowszej Umowy sponsoringowej Fortuna nie zwalnia i aktywnie wykorzystuje dostępne przestrzenie, aby aktywizować kibiców Legii Warszawa. Tym razem, pomysł z rabatem na koszulki meczowe przypomni kibicom, na jak wielu trykotach logo Fortuny występowało i towarzyszyło nam przy kolejnych sukcesach. Cieszymy się, że jest z nami partner, dla którego kibice naszego klubu od zawsze stanowią ważną oraz integralną część klubu – powiedział Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa
Zarówno dla kibiców Legii, jak i dla nas jako sponsora klubu każda meczowa koszulka to kawałek historii i symbol emocji przeżywanych na trybunach. Naszą akcją chcemy uhonorować najlepsze wspomnienia z ostatnich 10 lat, budując połączenie między tym co już za nami, a kolejnymi chwilami radości, którym mamy nadzieję towarzyszyć przez kolejne lata współpracy z Legią - dodał Maciej Głaczyński, dyrektor marketingu w firmie Fortuna online Zakłady Bukmacherskie.